Mister Spaghetti

Italiaans

Mister Spaghetti
© Mr Spaghetti
Kenmerken
KeukenItaliaans
Mogelijkheden af te halen, vegetarische maaltijd
Prijzen
Budget €25
Voorgerecht €5 tot €9
Hoofdgerecht €9 tot €20
Nagerecht €3 tot €8
Visa MasterCard
Openingsuren
ma gesloten
di gesloten
wo van 11:30 tot 14:00 en van 18:00 tot 22:00
do van 11:30 tot 14:00 en van 18:00 tot 22:00
vr van 11:30 tot 14:00 en van 18:00 tot 22:00
za van 11:30 tot 14:00 en van 18:00 tot 22:00
zo van 11:30 tot 14:00 en van 18:00 tot 22:00

Over Mister Spaghetti

Na instant succes in Roeselare kreeg Mister Spaghetti er op korte tijd tijd vijf broertjes bij. Onder meer in Aalst kun je in een indrukwekkende menukaart met meer dan 25 spaghetti's duiken.Zes filialen telt het concept intussen, en de zaken lopen prima. Ook in Aalst, dat rond half zeven op een vrijdagavond al stampvol zit. De entrée is veelbelovend: Mister Spaghetti huist in een knap gerenoveerd hoekpand aan de Hopmarkt, met een trendy inrichting en een toffe sfeer. Helaas krijgen we al meteen de les gespeld: zeker tegen half negen moeten we plaats ruimen voor de tweede shift. Gelukkig zijn onze obers wél hartelijk. Gezwind en met de glimlach zetten ze onze drankjes en hapjes op tafel: frisdrank (€ 2,50 - € 2,90) voor de jongelui, een glas Chardonnay van het huis (€ 4) voor ons, tortillachips met zoete paprika- en zoetzure chilidip (€ 8), en een portie kaasblokjes met mosterd en selderijzout (€ 5). Ruim een uur later arriveren eindelijk onze pasta's: indrukwekkend qua omvang, ontgoochelend qua look. Alleen mijn Sir Canara (€ 15), een carbonara met champignons, werd opgesmukt met een paar snippers bieslook en een eierdooier in een half dopje. Echt bekoren doet hij niet:de pasta mist beet, in de saus proef ik alleen maar rokerig spek. Dat je met een miniraspje zelf je kaas kunt raspen is een grappige gimmick, maar ook niet meer dan dat. Ook mijn tafelgenoten kijken maar beteuterd. De Mama B (€ 12), een alweer té slappe spaghetti bolognese, mist smaak en zwemt in de olie, in de veggie Bloody Vampire (€ 13) met tomaat en paprika zijn zowel de pasta als de saus platgekookt. Naar de basilicum die op de kaart stond, is het vergeefs zoeken. Ook de Don Meat Balls (€ 18) wint geen prijzen: alweer een slappe hoop pasta met een tomatensaus en zes melige gehaktballen eroverheen. Zelfs met extra peper en Tabasco lukt het niet om er pit in te krijgen. Als troost trakteren we onszelf op heerlijk decadente desserts: moelleux met vanilleijs en slagroom (€ 8) en Mister Malty's (€ 4,50), koffies met slagroom en massa's Maltesers.

Zeer matige spaghetti's in een tof concept

woord Caroline De Ruyck
(6/12/2017)
      mail Mail een vriend

Geef jouw mening over Mister Spaghetti

naam
e-mailadres
beoordeling
/5
reactie
nog karakters
 
 
algemene voorwaarden en gedragscode

reactie(s)

aantal meningen: 20
 
  3/5

 
  5/5

Lientje Verstraeten - 19/12/17 11:22

Raar deze te lezen, en verschiet wel van sommige hun uitspraken hier, lijkt wel een soort complot tegen dit leuk concept! Is echt gezellig tafelen en houden rekeing met je wensen, zo heb ik een glutenallergie en ook hiermee houden ze rekening, dus van een fabriek is hier geen sprake... IK KOM TERUG!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Jolien Vanpraet - 18/12/17 10:48

Cynar en Maurizio. Welk nutten hebben jullie bij het feit om dit artikel meer glans te geven. Cynar geeft duidelijk aan dat hij er nog nooit geweest is, dus op welke basis gaat deze dan beoordelen!? Denkt dat enige vorm van intelligentie hier wel ontbreekt... Maurizio, ook jij bent waarschijnlijk de uitblinker in de familie. Wat een uitspraken. Op basis van dit zie ik ook geen meerwaarde aan je commentaar hier. Jij vindt het een fabriek, kinderlijk, thuis beter, gezelliger, wel, kom er dan niet en zwijg er dan ook over. Of nodig mensen uit bij jou thuis en laat ze ook hun zegje doen over jouw thuis, jouw broodwinning, jouw manier van zakendoen. Ik zie hier veel mensen die het artikel niet steunen omdat ze vinden dat het niet objectief is maar volledig subjectief. En dan heb je natuurlijk die " Komen Eten Duiven " die het artikel steunen. Dikke duim voor jullie! Waarschijnlijk op dop of ziekenbond en niet anders of zulke dingen te doen. Man man man...

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  2/5

Maurizio - 17/12/17 15:17

QED: 25 soorten spaghetti=febriekje en kinderen ...inderdaad dat niveau maar nogmaals ieder zijn zin natuurlijk.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Stephanie - 17/12/17 12:36

Wij vinden het zeer aangenaam hier te komen eten met onze kindjes. hier denken ze ook aan het leuk te maken voor de kleintjes dit door de onderlegger te voorzien van leuke tekening die kan worden ingekleurd + ook de tiny gerechtjes op maat voor de little ones...super concept voor ieders wat wils!Voor ons ook tof om te kunnen kiezen uit 25 soorten spaghetti's...tot de volgende!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  2/5

Maurizio - 15/12/17 17:49

Sommige mensen zijn tevreden met een pastafabriekje alleen zie ik de meerwaarde niet. Elk zijn goesting natuurlijk maar mijn ma maakt betere pasta thuis en het is er ook gezellig zitten ;-)

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  4/5

Evelien - 15/12/17 17:34

Denk dat ieder zijn mening daarover heeft maar wij zijn al een aantal keer gaan eten en we vinden het goed.Er is veel keuze dus persoonlijke smaken kunnen verschillen. Two crazy formule heel tof te kunnen kiezen uit 3 sauzen! Interieur binnen is gezellig & trendy! Doe zo verder, wij komen terug

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Nikki Soenens - 15/12/17 8:56

Wij zijn er gaan eten en vonden het wel goed, was na 20 uur en hadden juist nog een tafeltje.. was deuk maar service verliep vlot. Men spaghetti was met kip en koko.. heel lekker! Achteraf nog een dessertje en was ook heel lekker.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  1/5

Cynar - 14/12/17 12:54

Oei een opzichtig en opvallend offensief ...zal er dus werkelijk niet goed zijn want anders heb je dit niet nodig...

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Mister Spaghetti - 14/12/17 12:47

Ook wij mogen ons zegje hierover doen ¿¿, jammer dat op basis van 1 bezoekje deze publiekelijk wordt uitgesmeerd, we kunnen zeker en vast kritiek verdragen dat bewijst onze make me happy mails waar we steeds een oplossing vinden om zo te groeien en te werken aan de minpuntjes. Ivm de 2uur is het zo dat we in shiften werken, wil je rustig tafelen reserveer je best na 20 uur.. we hebben sinds kort een vernieuwde kaart waar er aanpassingen zijn gebeurt aan bepaalde gerechten en nieuwe gerechten zijn toegevoegd. Hebben we de lekkerste spaghetti? Waarschijnlijk niet, over smaken kan je niet discuteren maar we houden wel rekening met ieders mening en groeien elke dag. Dit was mijn mening ¿¿, we doen gewoon lekker door en werken steeds aan de minpunten om het jullie zo aangenaam mogelijk te maken. Tot ziens ¿¿

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

de maere staf - 14/12/17 12:02

ik ben al meerdere keren gaan genieten van de keuken bij Mister Spaghetti in Aalst. en keer na keer ben ik goed bediend en was de menu naar wens. zowel hoofdmenu als nagerecht zijn top!!!!!!!!! wie anders oordeeld over de pasta en sauzen zal volgens mij eens dringend bij de dokter moeten om zijn smaakpapillen te laten nakijken ..... Nogmaals TOP over de ganse lijn .... Dit is zeker een aanrader en wie graag ietsje langer tafeld kan om 20 u reserveren . Smakelijke groeten.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Den bleken - 14/12/17 11:35

Ik ben daar al meermaals geweest en ik kan het niet vinden met de recensie hierboven, Zelfs in ons dorp hier in Buggenhout werken ze al met 2X tafelbezetting op de avond. Heb daar al de kippehakt gegeten, de spaghetti met pesto en de kip met coconut. En kan alleen maar zeggen dat het superlekker was. Ook mijn vrouw was steeds tevreden over haar gerecht. We werden ook steeds vriendelijk bediend.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Jolien Vanpraet - 14/12/17 11:26

Ongelooflijk! Hier word ik dus kwaad van... Wat een simpel mens is dit zeg! Precies of dit het slechtste restaurant van Aalst is, terwijl het wel alle dagen vol zit! Duidelijk heeft mevrouw De Ruyck enkel smaak naar sterrenrestaurants en heeft ze het niveau van een recensent à la " Komen Eten ". Daar geven ze al even dwaze commentaren en doen ze alsof ze de beste chefs ter wereld zijn en alles van eten kennen. " De pasta mist beet "... Ik zou hem droog en ongekookt gevraagd hebben, dan was hij misschien net perfect :-) In ieder geval. Ik ben al meerdere malen met vriendinnen geweest. Wij, de gewone, niet omhooggevallen met chef allures, tevreden mensen, vonden het lekker en aangenaam zitten. Loopt altijd alles perfect? Nee, natuurlijk niet. Maar aub zeg, dit artikel is er gewoon over! Caroline, ik hoop dat je ooit zelf eens een restaurant opendoet of je ons uitnodigt zodat we ook eens kunnen komen eten. En misschien kunnen we Jeanne de Snol ook meenemen :-) Groetjes, Jolien VP

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Lizette De Roo - 14/12/17 10:37

Aan Jeanne De Mol. We zullen eens allemaal bij jou komen eten. Benieuwd hoe goed jij het er van af brengt. Gezellig zal het in elk geval niet worden, want je klinkt in je schrijven al verbitterd en verzuurd. We zullen wat lachgas meebrengen.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Isabelle - 14/12/17 10:24

Helemaal niet mee eens! We zijn al paar keer geweest bij Mister Spaghetti en was telkens super! Vriendelijk personeel, had voorgerecht genomen(date plate) en was echt leuk om te delen met je tafelgenoten! nadien een lekkere pasta met scampi's, echt super om te zien hoeveel keuze ze hebben. aanrader lijkt mij!

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Pieter - 14/12/17 10:10

Verleden week op aanraden van een vriend eens een bezoek gepland aan Mister Spaghetti te Aalst. Ik had de Pesto-Chick met cappellini en was super! De Bediening was zeer vriendelijk en tiptop! Hier zien ze mij zeker en vast terug

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  4/5

Kristof - 14/12/17 10:08

Heel tof kader. Ze hebben er iets van gemaakt het gebouw stond te verkommeren. De voorgaande zaken hebben nooit aangeslaan de laatste jaren...de komst van zo een tof concept is goed voor de stad Aalst! Heel tof dat je kan kiezen uit 25 spaghetti's en groepsformule's. Ondertussen al 3x langs geweest en steeds tevreden. Aan te raden om te reserveren wel

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  2/5

Jeanne De Mol - 13/12/17 14:57

Recensie klopt volledig. Op gebouw na trekt het op niks. Platte pap van een grootkeuken. Jammer.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  5/5

Lizette De Roo - 13/12/17 10:58

Volgens mij hebben ze hier alle 4 eerst tabasco gegoten op hun smaakpapillen om dan een recensie te geven die nergens op slaat. Mister Spaghetti is top! Dat bewijzen de vele recensies en de constante drukte ook. En wie reactie wil geven over architectuur, die plaatst die beter in een magazine die daar beter voor geschikt is "Architectuur voor mensen zonder smaak en goesting" of zo...

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  2/5

Kobe - 9/12/17 16:06

Het zou me helemaal niet verbazen moest Jan Louies een gefrustreerde schoolmeester zijn. Amai van belerend vinger gezwaai gesproken. Het gaat hier over restaurant besprekingen niet over een lesje architectuur.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

 
  1/5

Jan Louies - 8/12/17 21:42

Hallo Caroline Hierbij een kleine reactie/aanvulling op uw bespreking Mister Spaghett Aalst. Het eethuis mag dan in een binnenin knap gerenoveerd hoekpand huizen, de buitenkant, de gevel van het modernistische café Arista uit de jaren 1930, hebben ze danig verprutst: de typische gele horizontalistische baksteenopbouw in het 'trendy' zwart geverfd en een origineel metalen reliëf weggebroken om er een reuzespandoek in de plaats te hangen. Mijn quotering slaat niet op wat binnenin gebeurt, maar op de buitenkant:ook de architectuur is blijkbaar platgekookt.

Beledigend? Ongepast? Meld het ons

meer info over Mister Spaghetti

Hopmarkt 33
9300 AALST
Tel: 056/43.40.04

www.mister-spaghetti.be

meer Italiaans

Meest bekeken resto's

metriweb West-Vlaanderen - Oost-Vlaanderen - Antwerpen - Vlaams-Brabant & Brussel
Goesting in lekker eten, shoppen, uitgaan en een goed gesprek
Gratis lifestylemagazine bij DeMorgen Het Laatste Nieuws
Contact
Redactie: redactie@goestingmagazine.be - 02/454.26.32
Advertenties: www.persgroepadvertising.be - adverteren@persgroep.be - 02/454.29.69